Zwroty i reklamacje

a) Jak postępować podczas zwrotu nieodpowiedniego towaru 

Kupiliście towar, który nieodpowiada rozmiarem czy kolorem lub po prostu nie pasuje? Nic się nie stało! Na zwrot towaru jest 30 dni od otrzymania przesyłki. Towar prosimy odesłać na poniższy adres. Prosimy dołączyć do przesyłki wypełniony formularz do zwrotu towaru (.pdf). Prosimy o odpowiednie zapakowanie zwracanego towaru, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.

W jakich przypadkach nie można dokonać zwrotu towaru w terminie do 30 dni:

Towar do zwrotu musi być w takim samym stanie, w jakim był doręczony. Towar nie może być używany i nie może być wyprany. Towar nie podlega zwrotu w przypadku uszycia na wymiar (na podstawie podanych rozmiarów) lub towar cięty z metrażu.

Adres zwrotny:

FROGMAN s.r.o. / 27464B
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska

 

b) Jak postępować podczas reklamacji zamówionego towaru

Czy zamówiony towar miał wadę? Towar podlega reklamacji w trakcie gwarancji w terminie do 24 miesięcy. Reklamowany towar prosimy odesłać na poniższy adres. Prosimy dołączyć do przesyłki wypełniony protokół reklamacyjny (.pdf). Jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza, prosimy o podanie niezbędnych danych na papierze w celu rozwiązania reklamacji. 

Reklamację należy zgłaszać bez zbędnej zwłoki w momencie pojawienia się wady towaru. Za wadę się nie uważa zmianę towaru w wyniku normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub wszelkiego rodzaju własnego uszkodzenia.

Termin rozpatrzenia reklamacji jest do 30 dni i liczony jest od momentu reklamowanego towaru na poniższy adres.

Adres do wysyłki reklamowanego towaru:

FROGMAN s.r.o. / 27464B
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska


Szycie na miarę mamy własną szwalnię
Wyjątkowa oferta ponad 10 000 produktów
Czeska produkcja produkty wysokiej jakości
30 dni na zwrot od zakupu towaru
Zadowoleni klienci w pięciu krajach